Často kladené dotazy
Vyrábíte pouze obrazy uvedené na e-shopu nebo si mohu nechat vyrobit obraz na míru?
Pokud si nevyberete z naší nabídky sériově vyráběných obrazů, rádi vám vyrobíme obraz s vlastním motivem a rozměry.
Co musím udělat pro to, abych si nechal vytvořit obraz na míru?
V první řadě náš musíte kontaktovat prostřednictvím emailu - jakubchrastil@gmail.com, v příloze emailu nám zašlete fotografii ve vysokém rozlišení a rozměry obrazu, podle toho my vám uděláme grafický návrh a nezávaznou cenovou nabídku.
Jaké jsou platební metody?
Aktuálně máme k dispozici tři možnosti úhrady zboží - hotově, převodem, online elektronicky kartou.
Jaká je standardní doba dodání?
Aktuální doba dodání je do deseti pracovních dní pro sériově vyráběně produkty a pro produkty na mírů je doba závislá na individuální domluvě, standardně deset pracovních dní od odsouhlasení poptávky.
Jaká je cena při odběru obrazu na míru a od čeho se odvíjí?
Cena se primárně odvíjí od rozměrů obrazu a dále samotné složitosti výrobního procesu, cena bude vždy konzultována předem prostřednictvím nezávazné cenové nabídky.
Za jak dlouho mohu očekávat grafický návrh obrazu a cenovou nabídku?
Termín zaslání grafického návrhu a nabídky je závislý na aktuálním vytížení a je potřeba se poptat v danou chvíli prostřednictvím emailové komunikace na adresu jakubchrastil@gmail.com.
Jaká jsou největší a nejmenší možné rozměry vašich obrazů?
Nejmenší rozměry obrazu jsou pouze několik milimetrů, tyto zakázky ovšem realizujeme pouze při odběru většího množství kusů.
Maximální rozměry obrazu jsou 100x100x5 cm.
Jsou vaše obrazy určeny pro umístění pouze v interiéru nebo se dají použít i venku?
Naše obrazy se dají použít jak v interiéru, tak exteriéru.
Co najdu v balení společně s dodaným obrazem?
Společně s obrazem v balení najdete dále distanční šroubky pro uchycení cca. 2 cm od zdi.
Nabízíte možnost optimalizace ceny při odběru většího množství kusů?
Ano.
Jak se řeší reklamace?
Reklamace se řeší pomocí elektronické pošty, pokud dojde k pochybení ze strany prodávajícího, poté se reklamace řeší vrácením zboží a zasláním nového, případně vrácením zaplacené částky.
Objednal jsem si obraz a ten mi nepřišel, co mám dělat?
Kontaktujte nás na email jakubchrastil@gmail.com a vše za vás pohodlně vyřešíme.